Телефони, адреса
Адреса
вул. Електрометалургів, буд. 4а
м. Нікополь
Дніпровская обл.
Графік роботи
пн-сб 9.00 - 15.00 (взимку за домовленністю)
нд вихідний
Телефоны
Vodafone/Viber/Telegram 099-008-01-02
Lifecell 073-008-01-01
Київстар 097-008-02-01
Доставка
Доставка
УВАГА! Доставка будь-яких замовлень, оплачуваних за послугою онлайн-розстрочки Приватбанку "Оплата Частинами" завжди платна, не залежно від того, що зазначено в описі товарів.
Доставка перевізником "Нова Пошта"
- В описі деяких товарів вказана вартість доставки склад-склад в будь-яке місто України перевізником "Нова Пошта". Вона включається в підсумкову вартість замовлення, яка відображається в кошику.
- "Економ-доставка" - це платний варіант доставки Новою Поштою, але за тарифами нижче, ніж стандартні тарифи Нової Пошти.
- "Доставка платна" - вартість доставки буде відповідати тарифам "Нової Пошти".
- Ви можете замовити послугу адресної доставки. Ваше замовлення буде доставлено прямо до вас додому або в офіс. В цьому випадку магазину ви оплачує тільки вартість товарів. Вартість доставки ви оплачуєте перевізнику.
- Якщо обраний накладений платіж, покупець додатково оплачує перевізнику всі комісії пов'язані з наданням цієї послуги. Ви можете заощадити вибравши варіант оплати - передоплата.
Доставка перевізниками "Делівері", "Міст-експрес"
Умови відправки замовлень:
- тільки по передоплаті, накладений платіж тільки на "Новій Пошті"
- без додаткової комісії відправляються тільки велосипеди з безкоштовною доставкою
- звичайні замовлення відправляються з урахуванням витрат на доставку до складу відправки, що складе +10 грн. до суми замовлення
- можлива затримка з відправкою замовлення на добу
Доставка "Укрпоштою"
Умови відправки замовлень:
- тільки в крайніх випадках, коли в населеному пункті немає відділення Нової Пошти
- тільки по передоплаті
- пошуком втрачених і питаннями компенсації пошкоджених посилок займається виключно одержувач
- терміни доставки визначаються Укрпоштою
Оплата
Оплата
Чому ми не приймаємо платежі на карту фізособи? Більшість магазинів просять оплачувати замовлення на звичайну кредитку Приватбанку. Чому ми не просимо вас про це? Перш за все тому, що це є порушенням закону. Підприємці/магазини не мають права приймати оплату за товари та послуги на особисту картку. Підприємець може приймати безготівкові платежі тільки на розрахунковий рахунок. У нашому магазині це не створює труднощів покупцям, тому що ви можете оплатити замовлення не відходячи від комп'ютера або смартфона, досить мати необхідну суму на вашій кредитці. Також, це є додатковим захистом від шахрайства, тому що шахраї не використовують розрахункові рахунки, і наявність р/р магазину додає вам впевненості, що ви маєте справу з офіційно зареєстрованим магазином/підприємцем.
Варіанти оплати:
- Передоплата. Після перевірки товару на наявність і справність статус замовлення зміниться і в особистому кабінеті з'явиться розділ "ОПЛАТА", де ви зможете вибрати один з найбільш зручних вам варіантів:
- Оплата в системі Приватбанку "LIQPAY" - даний спосіб оплати має перевагу швидкого зарахування коштів на рахунок магазину, що дозволить прискорити відправку вашого замовлення.
- Грошовий переказ "Нова пошта" - якщо ви не маєте банківської картки або не хочете поповнювати її готівкою, в цьому випадку ви можете перерахувати суму за замовлення в найближчому відділенні Нової Пошти. Комісія за переказ до 5000 грн. - 2%, більше 5000 грн. - 1.5%.
- Розстрочка. Послуга "Оплата частинами і Миттєва розстрочка" від Приватбанку та "Покупка частинами" від Монобанку доступна будь-якому відвідувачу нашого сайту, який володіє картками цих банків. Для покупців є можливість розрахувати суму платежу за даними видам кредиту на сторінці товару. Для цього натисніть блакитну кнопку калькулятора і виберіть кількість платежів. Над ціної товара буде вказана сума щомісячного платежу. Якщо кнопка калькулятора відсутня, то ця послуга недоступна для даного товару.

Для оформлення кредиту покладіть товар в кошик, на наступній сторінці введення контактної інформації виберіть версію кредиту і кількість платежів. Завершіть оформлення замовлення. Оплату ви зможете зробити в особистому кабінеті, або в мобільному додатку Монобанка після отримання підтвердження від менеджера.
Зверніть увагу, що для оформлення безвідсоткового кредиту в кошику повинні знаходитися тільки ті товари, у яких доступна ця послуга. Якщо в кошику буде хоча б один товар, у якого ця послуга недоступна, ви зможете оформити кредит тільки за програмою "Миттєва розстрочка". Мінімальна сума для оформлення платежу "Оплата частинами" складає 300 грн., для "Плати частинами" - 500 грн.
При виборі даного способу оплати замовлення доставка завжди платна, не залежно від зазначеної в описі вартості доставки.
- Накладений платіж ("Нова Пошта", платно, завжди за рахунок покупця) - оплата товарів при отриманні в офісі перевізника
- при замовленні великогабаритного товару (велосипеди, тренажери тощо) ми просимо покупців внести авансовий платіж в сумі 500 грн. на банківський рахунок. Це пов'язано зі страховкою на випадок відмови від оплати висланого товару без поважних причин і причин, не пов'язаних з помилкою магазину або бракованим товаром.
- витрати за послугу післяплати оплачує покупець перевізнику відповідно до тарифів компанії. Ці витрати не включаються у вартість доставки товару покупцеві. Якщо в описі товару зазначено - "Доставка безкоштовна", послугу післяплати оплачує також покупець.
УВАГА! Рекомендуємо оплачувати замовлення до 500 грн. на рахунок в банку. Тоді витрати на доставку будуть в межах розумного.
- Окуляри, одяг, взуття і т.п. товари, які потребують примірки, післяплатою не відсилаються.
- Наш магазин підключений до сервісу чорного списку неплатників післяплати blackbox.net.ua, і ми не висилаємо замовлення тим, хто числиться в цьому списку. Також якщо покупець не забрав замовлення без поважних причин, ми додаємо його номер і прізвище в базу сервісу. Вибираючи цю послугу ви даєте свою згоду на використання особистих даних на сервісі blackbox.net.ua у випадку, якщо ви не забрали замовлення без поважних причин.
-
Формула розрахунку ваших витрат на покупку:
- Передоплата в банку = [вартість товару] + [вартість доставки] + [комісія, якщо це передбачено обраним способом оплати]
- Накладений платіж = [вартість товару] + [вартість доставки] + [вартість послуги накладеного платежу]
- Оплата Частинами = [вартість товару] + [вартість доставки згідно тарифам перевізника]
- Миттєва розстрочка = [вартість товару з урахуванням процентів] + [вартість доставки, якщо доставка платна]
[вартість товару] - вказана в описі
[вартість доставки] - вказана в описі біля вартості товару, якщо не вказана - за тарифами перевізника
[вартість послуги накладеного платежу] - за тарифами "Нової Пошти"
Гарантія
Гарантійні умови
Обмін, повернення та пошкодження товару
УВАГА! При отриманні замовлення у відділенні перевізника або від кур'єра, обов'язково перевіряйте цілісність товару, а не тільки упаковки. При виявленні пошкоджень ПОКУПЕЦЬ (не магазин) несе відповідальність за пред'явлення претензії перевізникові про виявлені пошкодження. Покупець забираючи упакований / неперевірений товар з відділення або отримавши його від кур'єра без розпакування і перевірки тим самим заявляє, що товар знаходиться в цілому і справному стані, і всі подальші можливі пошкодження вважаються відбулися з вини покупця.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п.
УВАГА! Велосипед, проданий через інтернет-магазин приймається назад, тільки якщо він не піддавався збірці і має оригінальну упаковку або ту упаковку, в якій він був присланий. Дата продажу та ім'я власника в гарантійному листі заповнюються через 14 діб. В іншому випадку, велосипед поверненню не підлягає.
Так само має бути збережено:
- повний комплект товару
- цілісність і всі компоненти упаковки
- ярлики
- заводське маркування
- квитанція (чек) про оплату
Зворотній відправка оплачується покупцем.
Відправка замовлень
Відправка замовлень
Зазвичай замовлення обробляються на наступний робочий день після надходження оплати, якщо обрана передоплата, або після підтвердження, якщо обраний накладений платіж. Рідше замовлення відправляються в той же день. Але, якщо є така можливість, ми завжди намагаємося відправити ваше замовлення якнайшвидше.
Товари, в описі яких вказані терміни доставки, відправляються відповідно до їх описом:
- доставка 1-2 дня - товар в наявності і буде відправлений найближчим часом
- доставка 3+ днів - товар на складі, буде відправлений як тільки він буде переміщений в магазин (зазвичай це триває 3-5 днів)
- під замовлення - товар поставляється за передоплатою, терміни поставки обговорюються з менеджером конкретно по кожному товару
У святкові дні відправка проводиться після вихідних.
Дисконтна програма
Дисконтна програма
На сайті працює програма лояльності, за якою кожному покупцеві надається статус (рівень) знижки відповідно до його активністю.
- рівень "Silver" - початковий рівень -3%, присвоюється кожному покупцеві, який оформив будь-яке замовлення
- рівень "Gold" - рівень знижки -7%, присвоюється покупцеві, витративши 1000 грн. і більше протягом певного періоду
- рівень "Platinum" - рівень знижки -10%, присвоюється покупцеві, витративши 3000 грн. і більше протягом певного періоду
- рівень "VIP" - присвоюється покупцеві за рішенням адміністрації магазину, з особливими умовами обслуговування, а також з додатковими бонусами та подарунками (умови отримання статусу "VIP" розглядаються індивідуально)
Якщо сума покупок за вказаний період стане менше зазначеної, статус автоматично повернеться на більш низький рівень.
Період активності зазначено на головній сторінці сайту і на особистій сторінці покупця.
Товари, на які діють правила дисконтної програми виділяються відповідним написом біля ціни товару після того, як ви увійшли на сайт під своїм акаунтом.
Часті питання
Часті питання
Що, якщо в моєму замовленні є товари з платною і безкоштовною доставкою?
У цьому випадку доставка буде безкоштовною. Наприклад ви замовляєте велосипед і дрібні аксесуари, насос, комп'ютер і т.п. Вартість доставки не включатиметься в підсумкову суму замовлення. Поки що сайт буде відображати підсумкову суму невірно. У листі від менеджера ви отримаєте правильну суму за ваше замовлення.
У замовленні є товари зі знижкою з платної доставкою, і без знижки з безкоштовною доставкою. Чи буду я платити за доставку?
Все залежить від габаритів товару зі знижкою. Якщо вони значні (велосипед, тренажер і т.п.), то доставка буде платною. Якщо ж товар зі знижкою має невеликі габарити (гальма, втулки, керма і т.п.), то доставка буде безкоштовною. Ми обов'язково повідомимо вас про суму за доставку.
Я хочу замовити два велосипеди, один з платної доставкою а інший - з безкоштовною. Скільки я заплачу за доставку?
Ви платите тільки за доставку одного велосипеда, доставку другого оплатимо ми.
Я дізнався, що вартість доставки у перевізника нижче, ніж зазначена у вас в описі товару.
Ми намагаємося відстежувати зміни у вартості послуг перевезення, але якщо ви виявили таку різницю, будь ласка, повідомте нам, і ми знизимо вартість доставки, щоб вона була нижче ніж у перевізника.
Мій випадок не підходить ні під одну з ваших описів :(
Будь ласка, відчувайте себе вільними звертаючись до нас за роз'ясненнями. Ми можемо відповісти на ваші запитання по телефону, або в онлайн-консультації. Користуйтеся в цих випадках контактами, зазначеними в нижній частині нашого сайту.
Поради покупцям
Рекомендації покупцям
Вибір розміру велосипедів PRIDE

BCD без циркуля
